Skägg

Gah, kul att mötas av den här nyheten. Inte för att jag någonsin kommer eftersträva att se ut som en äcklig sibirisk skogstomte bara att för att Hollywood sägert’, men när man har skäggväxt som en nyfödd bebis så skapas nästan en känsla av diskriminering *tycker synd om mig själv*. Otroligt intressant psykologi bakom att vilja ha saker man inte kan få. Giriga är vad vi är!

Gillar inte formatmallen och det allmänna utseendet här på sidan. Fixar snart!

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Skägg

  1. jag tror jag har något för dig https://www.flashback.org/t349422. hagge mot hoolywood!

  2. sofi says:

    jag säger ju att det är hett med lite skägg! ;)

  3. leburque says:

    haha ja verkligen :) vet inte hur min morfar hade. får kolla med mamma. gissningsvis hade han väldigt glest :) får testa med att dra ut alla skäggstråna istället för att raka. det låter ju inte det minsta jobbigt…

  4. Stinarn says:

    Haha jag har för mig att det var du som sa “grejen med mig är inte mitt utseende” ? :)

  5. Katarina says:

    Om du ska dra ihop “säger det” så borde det bli “säger’t”. Konstig sammandragning ändå.

  6. leburque says:

    hehe touche då kanske, stina :) nej men vadå, det är väl ganska långt mellan att då och då hämta lite inspiration från de sk trendsättarna och att bryta mot det jag sa? det var ju mest en ursäkt för att inte jämt fixa sig :)

    katarina, det ser så fult ut att slänga in fnutten på det korrekta stället. det är ett internskämt med syftet att framhäva texten som skriven på östgötska. vem är du förresten? julia “under cover”? :)

  7. leburque says:

    såg kommentaren på förra inlägget nu, alltså inte julia.. mamma?

Leave a Reply

