Reboot

Hej, jag heter Anders, och jag är dålig på att:
– Ventilera småsaker
– Visa upprätt ärlighet
– Stå för mina val utan utomstående bekräftelse
– Uttrycka mina känslor
– Leva som jag lär
– Respektera mina medmänniskor

Det värsta jag vet är att skapa ledsamhet. Tror 99% av mina tårar kommer den vägen – som reaktion. Samtidigt kan jag inte hjälpa att reflektera över sjukheten i sympatigråt. Det är väl minst lika ledsamt innan någon har reagerat?

Nu vänder vi på steken. Självkänsla, let it rip!

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Reboot

  1. Ödmjukarn says:

    Men du är ju bra på rally :)

  2. leburque says:

    Haha ja det är sant. På nåt sätt kändes det lite skönt att rabbla upp sina later. Lite som du när du blir upprymd av att få syndernas förlåtelse. Det här blir ju som att starta om datorn, så nu gäller det bara att hitta en motsvarighet till defragmentering :)

Leave a Reply

