Helg i lättsamhetens tecken

I helgen är Max här på besök. Han har verkligen en förmåga att ta fram det bästa ur mig. Veckan har verkligen varit upp-och-ner. Vissa delar/dagar kul och lättsamt men vissa dagar svåra och tankekrävande. Vi började iaf helgen med ett systemet-besök värt 820 kronor, och toppade det hela med burger king. Under samma tid avklarade vi alla jobbigheter som hänt den senaste tiden och efteråt var vi båda på strålande humör och redo att ta vilken utmaning vi än skulle påträffa under helgen. Fortfarande ung, men ett bra citat har han redan hunnit klämma ur sig.

Max står på toaletten i bara kalsonerna och gör sig redo. Jag är sedan länge redan färdig.
Anders: Max, hur fan kan du ta sån tid på dig? Btw dricker du jävligt dåligt också *håller upp ett halvdrucket glas som påbörjades 40 minuter innan*
Max: Anders, är det något jag kan lära dig om livet så är det följande: Var sak har sin tid. Där ute dricker jag för att andra ska bli fina. Här inne står jag för att jag själv ska bli fin. Det är lite av essensen. Du borde lära dig och själv lägga lite mer tid framför spegeln, så kanske du skulle få lite uppmärksamhet och sexuell pondus.

Jag gillart’.. Helgen kommer gå i självgodhetens och manschauvinismens tecken. Det är precis så jag vill ha det :) Höres!

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

