Avkopplingsvecka i digital stenålder

Oj, vad länge sen det var nu! Jag har varit i Halmstad en vecka, och i princip varit totalmente incommunicado. Familjen Telemans dator var inte alltid tillgänglig och min egen mobiltelefon kolade vippen dagen innan nedresa, och då jag varken hann hämta en gammal eller fixa någon temporär från 3 så fick jag helt enkelt prova på att leva utan.

Det var otroligt jobbigt, osmidigt och stressande till en början, men jag anpassade mig hyfsat snabbt och med facit i hand bidrog det nog helt klart till större lugn. När man inte binder upp sig kring en sambandscentral så hårt så lever man lite mer i nuet och fokuserar på det som verkligen händer i ens närhet, vilket helt klart har sina fördelar.

Hjärnan går på lågvarv så jag avslutar kort, men flera bloggvänliga ämnen har dykt upp under veckan, så det blir högfrekventa posts framöver :) En vecka kvar på semestern, men större delen av julilönen stannade i Halland, så det får bli lite sparsamt leverne framöver. Tränas och ätas nyttigt ska det också göras, för på samma sätt som pengarna blev kvar så tog jag bryskt med mig en hel del kalorier hem :)

Fick länk till följande låt tidigare ikväll. Gillar dock spotifyversionen lite bättre, så den åkte raka vägen in på “Lugnt”-listan :)

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

