iPhone 4!!

Fick den igår. SMSet från DHL kom ca 11:40, och ett snabbt beslut om hemmalunch senare så satt jag i min soffa och lekte med den vid ca 11:55. :) Träning på kvällen, men sen blev det app-letande och allmänt lära känna varandra fram till sovdags.

Ett problem dock: Jag får den inte att köra internet över 3G! Otroligt irriterande när jag lämnade hemmets sköna Wi-Fi för att mötas av “No internet connection” när jag skulle kolla facebook innan bilavfärd. WRAAAAHHHH!!!!!!!!!! Jag vill inte ha massa fel nu. Allt ska bara funka ju! Min gissning är att det har med dubbla SIM-kort att göra, och att jag inte har genomfört nummerbyte korrekt ännu. Ytterligare en konstig sak är att mannen i tre-butiken insisterade att jag inte kunde behålla mitt gamla nummer när jag gjorde den här nyteckningen. Det lät oerhört märkligt tyckte jag, men jag droppade det hela med lite fördomstankar om oflexibilitet hos tre och möjlig inkompetens hos deras butiksbiträden. Kan vara lite kul med nytt nummer också väl? Mitt nya är 0723-022338, och planen för dagens lunch är att fixa till ett prydligt G bakom 3:an uppe i vänstra hörnet.

I övrigt är det glada miner, och till helgen kommer besök från Stockholm. Det ska bli riktigt roligt, både för mig, Burger Kings omsättning och Mr Son of a Daniel ovan… Kött!

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to iPhone 4!!

  1. Gorge says:

    Om du ber riktigt snällt kan du få låna min 3GS till helgern, annars får du ha det så kul utan internet, eller du kanske kan WAPa? =O)

  2. leburque says:

    Röv! Det kommer funka innan du ätit upp raggmunken and you know it! :) WAP var fint dock! Det satt jag mkt med på min gamla Nokia 7110 och sprängde potten på 99 kr every day of the week and twice on sunday. Det var tider! :)

  3. leburque says:

    Problem solved! G:et på plats. Allting frid och fröjd.. Hur var raggen? Kött..

  4. Mr Anderson says:

    The Ragg, eller pangkaka al la Sectra som jag brukar kalla det, var som vanligt en fröjd för munnen. 7110, är inte det Matrix-telefonen? Det enda jag vet är att jag har trilogin i 1080p. Fo sho.

Leave a Reply

