Något för framtida bröllop?

Haha, kunde inte hjälpa att skratta lite när jag såg den här.

Den ska jag helt klart ha när det beger sig! :) Väldigt fin också om jag får säga mitt. Intressant om någon kunde härleda en vacker lösning…läxa för Julia till torsdag?

About leburque

Fundersam från Östergötland. Here's where it goes.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Något för framtida bröllop?

  1. lillsyrran says:

    På tal om tårtor, vad önskar sig lillebror? Hur dags på söndag?
    Hoppas allt är bra med dig för övrigt.
    Kramar

    • leburque says:

      Hm, jag önskar mig något överraskande :) Nej jag vet inte, kläder funkar alltid. Eller nåt fyndigt och fint att ha i en presumtiv lägenhet :) En facebooknotofication skulle jag bli glad av :)

  2. Marie says:

    Då ska vi nog kunna greja till något. Det sistnämnda inte minst.
    Tiden då, har du koll på den ännu?

  3. leburque says:

    Just ja.. Halv två sa vi igår. Funkar det?

Leave a Reply

